Pages

Wednesday, May 4, 2011

Hollaaa....!!!!!
 
wahhhhh....lame giler rasanye x update blog....almaklumla, despite doing this PB biz, ina still bekerja dgn government....sbb tu sibuk sket...tapi best!! sebab  now merasa 2 income lahh....alhamdulillah.....hehehe :)
 
lately ni ramai yg tanya kenapa ina still join biz camni sedangkan dah ada kerja tetap....pastu ade jugak yg kata x takut ke kena tipu join mlm camnie....pastu ade jugak yg tanya income dapat tu halal ke...??
 
korang...baaaaanyakkk sgt sebab2 kenapa ina pilih business ni yg mana ina akan share now.....
 
korang tau tak...company ni sangat2lah strong and stable.. 
 
bukan sahaja company ni dapat pengiktirafan dalam negara tapi dari luar negara as well okayhhhhh..

Satu-satunya syarikat dari Malaysia yang telah mencipta rekod sebegini.

Empat anugerah 'Best Under A Billion' selama empat tahun berturut-turut dari majalah Forbes Asia kepada our company bermula 2007.


Anugerah ini ialah pemilihan 200 syarikat kecil dan sederhana dari Asia yang berprestasi paling cemerlang.  Anugerah  disampaikan oleh Christopher Forbes, Naib Pengerusi Forbes.




Company we all juga mendapat pengiktirafan melalui Anugerah CSR Perdana Menteri 2009  di bawah kategori Pembangunan Wanita dari Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Anugerah disampaikan sendiri oleh Perdana Menteri, Dato' Sri Najib Tun Razak.




Lagi...........................
 
Company menerima Anugerah Kecemerlangan Perniagaan Beretika 2010/2011 dengan pengiktirafan tertinggi dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan pada 9 Disember 2010.
Menerima Anugerah Kecemerlangan Perniagaan Beretika 2010/2011 dengan pengiktirafan tertinggi dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan pada 9 Disember 2010.






Dan yang paling penting sekali bagi kita umat Islam..........
 
Company kami sememangnya mendapat Syariah Compliance di bawah Suruhanjaya Sekuriti

 
 
And jangan terkejut ya dengan pelaburan yg company buat seperti............
 
Pelaburan melebihi RM2 juta dalam program pengiklanan, termasuk 30 papan iklan di lebuh raya-lebuh raya utama, iklan di TV3 dan TV9, serta program khas Wanita Hari Ini dan Majalah Tiga.
 
 

And last but not least.. jeng jeng jengg......

Our respective mentor and idol sendiri keluar dalam magazine Personal Money! Out of thousands CDM in Malaysia beliau a.k.a. CDM Kak Ana & CDM Abg Lan terpilih jadi penghias cover magazine! 
 
And tajuk magazine tu untuk that issue is -
 
HOW TO MAKE A MILLION...AND PRESERVE IT
 
 
 
Cayalah..!!!!
 




And lagi seorang CDM terhebat kami iaitu.......CDM Hanis....
 
dah keluar dalam Berita Harian, and baru2 ni masuk majalah Nur plak.......she's AWESOME..!!!
 


Next..................
 
 
Ina nak menjadi seperti mereka...............
 
Who says dream never comes true?
 
Tapi....untuk merealisasikan impian, kena lah usaha sket.......mane boleh goyang kaki je then duit terbang turun hinggap kat purse kita...??? huhuhuhuhu
 
So korang.....if u guys have the dream to MAKE A MILLION AND PRESERVE IT (^_^), then i will be more than happy to help..!!
 
 
ADLINA
 
017-284 1828
 
019-2883707
 
 
or email me at
 
 
 
 
 
tak pun, add je dlm FB...hehehe
 
 
 
 
jom kita ramai2 bantu hidup masing2 untuk lebih ceria.....!!!!
 
 
until then,
 
 
 
BEAUTIFUL WITH ADLINA....!!

1 comment:

ADLIZA HIZAN said...

lina, betul tu... company sgt sgt stabil, dan dpt FULL government support!! tapi biasalah tu, kalau dah berjaya, confirm ramai suka nak jatuhkann.. adatlah manusia kan...

kalau kita org melayu tak amik peluang berbiznes ng company hebat ni, org lain akan rebut juga peluang ni... so, why not kita yg terlebih dahulu take the opportunity?? improve our life instead of nak complainnnnnnnnnnn je manjang...